Comenzile

Comandarea produselor se face prin apasarea butonului Adauga in cos, aflat in dreptul fiecarui produs. Dupa adaugarea tuturor produselor dorite, intreaga comanda va putea fi vizualizata si modificata in sectiunea COSUL MEU. In momentul validarii comenzii, vi se va cere sa introduceti numele de utilizator si parola de acces. In cazul in care nu sunteti deja utilizator inregistrat happiness-store.ro, apasati “cont nou” si parcurgeti etapele de inregistrare. Dupa validarea comenzii, in cel mai scurt timp, operatorii de la happiness-store.ro va vor contacta telefonic pentru confirmarea comenzii.
Valoarea minima a comenzii este de 50 lei. Livrarile se pot face pana la ora 18:00 de luni pana vineri la domiciliul clientului.

Modalitati de plata

• Plata la livrare, ramburs la primirea coletului. In momentul in care curierul va livreaza marfa comandata veti preda acestuia suma corespunzatoare comenzii. Valoarea rambursului va fi aceea comunicata dumneavoastra in momentul plasarii comenzii si va fi trecuta si pe factura ce insoteste marfa (la momentul primirii acesteia sau ulterior prin e-mail).
• Plata online cu cardul va fi realizata folosind serviciile Global Payments, cel mai mare procesator de carduri din lume, companie fondata in 1967 cu oficii in Statele Unite, Canada, Anglia, Europa, Spania, Russia si Asia-Pacific, procesand aproximativ cinci miliarde de tranzactii pe an.
• Plata online prin Paypal, cel mai sigur serviciu de plata pentru cumparaturile online.

Transport & Livrare

Livrarea se face dupa ce toate produsele comandate si rezervate la furnizori au intrat in stocul nostru. Produsele comandate se pot ridica direct de la punctul de lucru situat in Rm Valcea, Str. Calea Lui Traian, Judetul Valcea doar dupa ce plata a fost depozitata in contul companiei Happiness Store sau pot fi livrate de echipa Postei Romane/Fan Courier la domiciliu sau la o alta adresa comunicata.
Livrarea in Rm Valcea este gratuita. Transport gratuit pentru o comanda de minim 1000 lei oriunde in Romania.
Pentru clientii din tara, livrarea produselor se face prin serviciul Fun Courier sau Postei Romane in termen de 48/72 ore de la confirmarea telefonica a comenzii. Programul de livrari este: Luni – Vineri intre orele 09:00 – 18:00
Pretul produselor achizionate este cel specificat in pagina produsului. In pretul produselor nu intra costurile expeditiei si tariful perceput de casa de expeditie ( curier ) pentru plata ramburs. Prin alegerea acestor metode de livrare si plata va obligati ca, odata cu plata pretului produselor sau cel tarziu la momentul livrarii produselor, sa achitati si aceste costuri. Neindeplinirea acestei obligatii de catre Cumparator da dreptul magazinului nostru sa anuleze comanda dumneavoastra, fara nicio notificare.
* Produsele vor fi încasate la preţul valabil în momentul efectuării plăţii. Ne rezervăm dreptul de a modifica preţurile în orice moment, fără o notificare prealabilă.
Acest lucru nu se extinde si la preturile produselor din comenzile confirmate telefonic si in curs de livrare. Pretul pe care il confirmati cand sunteti sunat de operator este pretul pe care il platiti.
Nu onoram livrarea fara a se confirma telefonic comanda !
Mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea/continutul unor colete se fac in momentul livrarii, sau se intocmeste un proces verbal de constatare, se refuza primirea si plata coletului. Orice reclamatii ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.


Conditii jucarii

Articolele noastre importate din Marea Britanie sunt originale si sigilate. Inainte de a se trimite o comanda, clientul este sunat pentru confirmare. Daca acesta are eventuale nelamuriri cu privire la produsul comandat, echipa noastra va raspunde cu placere oricarei intrebari.

Confidentialitatea Datelor

Redactat in conformitate cu cerintele Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice. Happiness Store S.R.L are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizezi despre tine, un membru al familiei tale ori o alta persoana. Scopul colectarii datelor este informarea clinetilor sai in privinta disponibilitatii pe stoc a produselor de inters, comunicarea promotiilor si concursurilor organizate pentru clinetii nostri. Happiness-Store.ro garanteaza securitatea si confidentialitatea datelor gazduite si transmise prin sistemul sau informatic. Aceste informatii vor putea fi folosite de catre Happiness-Store.ro pentru a trimite utilizatorului confirmarea comenzilor, diverse oferte speciale, promotii, etc. numai cu acordul prealabil al clientului.
Furnizarea datelor personale catre www.Happiness-Store.ro nu implica obligativate din partea utilizatorilor iar acestia pot refuza furnizarea acestor date in orice circumstante si pot solicita in mod gratuit stergerea acestora din baza de date, asa cum se precizeaza pe site-ul oficial al Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor in Romania – http://www.anpc.gov.ro/ Returnarea & Inlocuirea produselor Garantarea calitatii si conformitatii serviciilor oferite de www.Happiness-Store.ro, acordarea garantiilor si returnarea produselor se realizeaza in conformitatea cu legislatia specifica in domeniu. Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.
Renuntarea la cumparare in termen de 10 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat. Produsul poate fi returnat numai daca este in aceleasi conditii in care a fost primit, nu este deteriorat(cu toate accesoriile si documentele care l-au insotit) Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.
Acesta clauza se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 130/2000 art. 2 lit.e. Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 30 de zile de la retur.
Acesta clauza se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest site.